Es requereix:
- Títol de Grau en Medicina.
- Especialitat via MIR en Medicina intensiva o Anestesiologia i Reanimació o Medicina interna o Medicina de família.
- Ambdós títols expedits per una universitat espanyola, o en el seu defecte degudament homologats pel Ministeri competent.
- Experiència (mínim tres anys efectius de treball com a assistencial) en atenció d’urgències/emergències/malalt crític en l’àmbit hospitalari (UCI/UCC/REA/ urgències similars)
i/o prehospitalari de SVA en serveis d’emergències extrahospitalàries reconeguts de prestació de serveis a la ciutadania des de la seva xarxa pública de salut. - Formació especifica de CRM clínic HEMS.
- Acreditar certificació consistent a no haver estat condemnat per sentència ferma en algun dels delictes previstos a la LOPJM (*).
(*) Es pot sol·licitar el Certificat a: www.mjusticia.gob.es
Es valorarà:
- Experiència laboral en l’atenció mèdica sanitària en el medi aeri (HEMS).
- Experiència en formació HEMS prèvia.
- Formació addicional específica en Atenció a Urgències i Emergències.
- Formació específica HEMS en assistència extrahospitalària i atenció al malalt crític en el medi aeri.
- Coneixements i habilitats suficients que garanteixin el transport interhospitalari aeri de pacients greus a hospitals de major complexitat.
- Coneixement de protocols i guies pròpies del SEM i CatSalut.
- Coneixement en l’ús de material electromèdic, sanitari i farmacològic.
- Expertesa en conducció de debriefings.
- Bones aptituds pel tracte amb l’usuari.
- Coneixements de la llengua catalana parlat i escrit.
S’ofereix:
- Contracte laboral indefinit a jornada completa.
Les persones interessades hauran de:
- Registrar-se a https://borsadetreball.salutebre.cat/#/login i introduir totes les dades personals i curriculars.
- Imprescindible completar el perfil adjuntant la documentació (currículum vitae, titulacions i carta de presentació).
- Inscriure’s a la convocatòria oberta següent, amb el codi: HELI 02 2024
Termini de presentació de sol·licituds: 22 de març de 2024
DOCUMENTACIÓ DE LA CONVOCATÒRIA: