Podeu sol·licitar la vostra petició adreçant-vos a la UAC pels canals descrits anteriorment.
Correu electrònic
Correu postal
C/Benet Messeguer s/n
43740 – Móra d’Ebre
Per telèfon
977044828
977401863 Ext. 60070
Des de la UAC registrarem la vostra petició i farem els tràmits necessaris. Un cop obtinguda la documentació/informació contactarem amb vosaltres per tal de fer-vos-la arribar.
Per recollir la informació ho podeu fer:
Presencialment:
- Pot venir el titular de la informació.
- Una altra persona en el vostre nom. En aquest cas caldrà presentar:
- Autorització del propietari de la documentació per escrit.
- Fotocòpia del DNI del propietari de la documentació.
- Original del DNI de la persona autoritzada.
- En cas de defunció:
- Fotocòpia del certificat de defunció.
- Llibre de Família o altres documents que acreditin la vinculació amb el difunt.
- Original del DNI del difunt i del sol·licitant.
Enviament per correu electrònic:
En aquest supòsit ens heu de fer arribar una petició on consti:
- Les dades del titular de la documentació.
- La informació que ens demaneu.
- El correu electrònic on voleu que sigui enviada aquesta informació.
- Còpia del DNI del titular de la documentació.
Us enviarem la documentació encriptada i un segon correu electrònic on consta la paraula clau. Aquesta modalitat només no serà possible en casos de que la documentació sigui inferior a 10 MB.
Enviament per correu postal certificat:
En aquest supòsit ens heu de fer arribar:
- Còpia del DNI del titular de la documentació per verificar l’adreça d’enviament.